Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 18:02:50 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/13005 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kaarma küla, 21118 
Sõmera-Kärla-Uduvere tee// Kassikadaka// Kingissepa// Nõmme// Ratta// 
Riido-Kaarli// Tooma// Tuuliku// Uue-Tuuliku// Vessa-Mardi// Vessa-Tooma// 
Uduvere küla, 2700066 Uduvere külatee// 2700134 Eu talutee// Eu// Jõeääre// 
Kadaka// Kaljuste// Kerbuse// Kiigekopli// Kopli// Meo// Mihkli// Pärdikse// 
Põlma// Reediku// Sõstra// Sülla// Teise-Elu// Vana-Ärmaste// Vessa 
(Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Uduvere küla, 
Saaremaa vald, Saare maakond. Projekti kood VT2130) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu 
rajamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27006346>  (menetlus nr: 
433768), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister